IZLETI po SLOVENIJI

Obvestilo Odpri Zapri

OKROG BOČA PO OBRONKIH HALOZ (36 KKR)

KOLESARSKA POT: Rogaška Slatina – Rogatec – Stara graba – Stoperce – Majšperk – Ptujska gora – Majšperk - Studenice - Poljčane – Pečica – Podplat – Rogaška Slatina  Dolžina poti: 59 km (krožna pot)   Srednje zahtevna tura, uporaba treking ali gorskih koles, asfaltirana cesta , skupno prevoženih Viš. m.  441, Max. vzpon 10% - dolžina  2 x 400 m…

PO POTEH VINSKE TRTE (35 KOH)

Rogaška Slatina – Tekačevo – Podplat – Mestinje – Lemberg - Sladka Gora – Pečica –Zgornji in Spodnji Gabernik - Kostrivnica – Zg. Negonje - Rogaška Slatina Dolžina poti: 29 km (krožna pot) Srednje zahtevna tura, uporaba treking ali gorskih koles, asfaltirana cesta , skupno prevoženih Viš. m. 141, Max. vzpon 10% - dolžina 400 m……………

OD IZVIRA DO IZVIRA (34 KOH)

Rogaška Slatina – Ulica XIV. Divizije – Sotelska ulica – Vonarje (ob jezeru po SLO) ribiška koča (postanek) – Aqualuna - Terme Olimia – Podčetrtek – Olimje – Podčetrtek - mejni prehod Terme Olimia – Vonarje (ob jezeru po HR) - mejni prehod Prišlin – Rajnkovec – Sotelska ulica - Rogaška Slatina  Dolžina poti: 39 km (krožna pot)   Skupno prevoženih Viš. m. 124    Max. vzpon 8% - dolžina 40 m……………………..

POTEPANJE PO SLOVENSKO – HRVAŠKEM OBSOTELJU (22 KOH)

Rogaška Slatina –  Spodnje Negonje – Tuncovec – Strmec pri sv. Florjanu – Rogatec mejni prehod – Hum na Sutli – Prišlin - Mali Tabor – Rajnkovec –  mejni prehod – Sotelska cesta -  Rogaška Slatina
Dolžina poti: 24,4 km (krožna pot)……………………

S KOLESOM MED VRELCI MINERALNE VODE DONAT (20 KOH)

Rogaška Slatina – Velike Rodne – Topole – Podplat – Zgornji Gabernik – Zgornja Kostrivnica – Rogaška Slatina Dolžina poti: 26 km (krožna pot)…………………..

ROGATEC

Do izvira Sotle

z Rogatca vozimo proti vzhodu po magistralni cesti Krapina - Zagreb do mejnega prehoda v Dobovcu in zavijemo levo mimo slovenskega mejnega bloka v smeri Trlično. Prečkamo dva železniška prehoda in zagledamo levo na hribu enonadstropno zapuščeno stavbo zelene barve. Če se želimo nekoliko sprostiti, se povzpnemo do hiše, kjer pustimo kolo in nadaljujemo pot peš po strmem klancu navzgor in desno. Po 5 min. pridemo do zanimivega opuščenega kamnoloma, ki ga je zalila voda - jezerce Majdan……..

Do ribnika

Pot začnemo v trgu Rogatec, kjer vam je na voljo TIC - informacije o celotni turistični ponudbi občine Rogatec. Od tam po Ptujski cesti (Einfaltova kapela s sedečim Kristusom), mimo dvorca Strmol, po kolesarski poti do konjeniškega centra in Muzeja na prostem. Peljemo se mimo muzeja po cesti proti Sv. Florjanu. Pri prvem mostu zavijemo levo in prikolesarimo do ribnika……….

Do Trških gorc

Naš trg nudi možnosti kolesarjenja, saj od tod vodijo poti na bližnje, že od nekdaj priljubljene izletniške točke. Ena takih poti je tudi pot k Trškim gorcam. Pot s trga se rahlo vzpenja po Slomškovi ulici pod škarpo (eskarpa), nad katero se dviga cerkev Sv.Jerneja. Spotoma nas pozdravljata spomenika Sv.Janeza Nepomuka v parku in Sv. Jerneja v kapeli sredi stopnic, oba iz baročnih časov. Ob škarpi zavijemo k cerkvi in ko si jo ogledamo od zunaj, se s pogledom ustavimo na starem trgu, nato nas pritegne bližnji hrib Videž in za cerkvijo razvaline rogaškega gradu (12.st.), desno od cerkve pa še obnovljen dvorec Strmol (15. st.). Spustimo se mimo stare kaplanije, po Slomškovi dalje. Rahel vzpon zamenja strm klanec pred pokopališčem. Tu se ustavimo in si ogledamo del trga ob stari šoli in nov del Rogatca nad železniško postajo…………..

Na Donačko goro

Izhodišče poti je trg Rogatec, kjer si v TIC-u pridobimo informacije o celotni turistični ponudbi območja. Pot nas vodi po Ptujski cesti mimo mesnin Žerak, kjer nam nudijo bogato in pestro izbiro mesnih izdelkov. Ob njihovi prodajalni stoji najstarejša Einfaltova kapela, s sedečim Kristusom. Peljemo se naprej do kolesarske steze ob Draganji, kjer se na levi strani nahaja ogleda vreden dvorec Strmol. Po kolesarski poti se nam pogled odpre na levi strani na Marijin hrib, s terasami, nato pa se srečamo s konji v konjušnici. Kolesarimo mimo Muzeja na prostem naprej po kolesarski stezi do osnovne šole Rogatec, kjer zavijemo na glavno cesto do gabrške šole……………..

V Log

Iz Muzeja na prostem se odpeljemo najprej desno približno 30 m do kapelice na križišču, kjer zavijemo levo proti Ptuju. Po tej regionalni cesti se peljemo naprej 2,6 km in na križišču, ki označuje cesto proti Logu, zavijemo levo. Po 100 m vožnje se cesta prične strmo dvigati skozi gozd. V nekaterih predelih se na naši levi strani gozd odpre, lahko si vzamemo čas za predah, kjer se nam telo spočije ob pogledu na Donačko goro in skoraj vso dolino pod njo. Pot nadaljujemo naprej po nekoliko manj zahtevnih klancih. Mimo domačij, ki so ob cesti, se pripeljemo na Staro ledino do zanimive kapelice, ki je na naši levi strani. Imenuje se Marija sedem žalosti in je bila zgrajena iz ložanskega kamna leta 1908…