IZLETI po SLOVENIJI

Obvestilo Odpri Zapri

Šentrupert

Nadmorska višina cilja: 569 m Dolžina: 28,5 km Skupaj vzpona: 520 m Čas vožnje: 2 h

Primerno za: gorska in treking kolesa
Stopnja zahtevnosti: 7/10
Opis poti: Laško, Jagoče, Svetina, Kanjuce, Šentrupert, Tevče, Marija Gradec, Laško.

Celjska koča

Nadmorska višina cilja: 652 m
Dolžina: 30 km
Skupaj vzpona. 655 m
Čas vožnje: 2 h
Primerno za: gorska in treking kolesa

Stopnja zahtevnosti: 8+/10
Opis poti: Laško, Jagoče, Pečovnik, Celjska koča, Požnica, Reka, Lahomno, Laško.

LUČE

Kolesarske poti

Pred leti so razvili nov tip kolesa, namenjeno za ekstremne kolesarske podvige v goratih predelih. Vendar se je ta šport prijel tudi množic in je sedaj izredno priljubljena oblika rekreacije v naravi. Gorsko kolo je prevozno sredstvo, ustvarjeno za potepanje po dolinah, soteskah in hribih, tega pa je v okolici Luč v izobilju. Gorska kolesa si lahko sposodite v Penzionu Raduha v Lučah, ali pa v Rekreacijskem centru Šmica, ki se nahaja ob glavni cesti, 500 metrov iz Luč, v smeri proti Solčavi.

NAZARJE

Nazarje - Zavodice – Čreta
Nazarje - Šmartno ob Dreti - Brdo - Pobrežje - Nazarje
Nazarje - Veniše - Pobrežje - Nazarje
Šmartno ob Dreti - prelaz Lipa - Šmartno ob Dreti

RADEČE

Kolesarske poti Posavskega hribovja

Kolesarske poti na območju sedmih občin so primerne tako za rekreativne kolesarje kot za družine z otroki. V posebni brošuri je zbranih 33 kolesarskih tur v skupni dolžini 823 km23 kontrolnimi točkami ob poti. Najdaljša je povezovalna kolesarska pot, dolga 145 km, ki poteka skozi vse vključene občine. Dobro pripravljenim kolesarjem priporočamo vzpon na Kum, zasavski Triglav. Eno izmed možnih izhodišč poti soRadeče, od koder odkolesarite mimo Jagnjenice in Malega Kuma, kjer vas čaka še zadnjih 7 km neutrjene poti, in nato na Planinski dom na Kumu (1220), od koder so veličastni pogledi na slovenske vrhove od Triglava do Snežnika…………

ROGAŠKA SLATINA

Karta Rogaške Slatine in okolice

NOVE PROGE SEKCIJ KK ROGAŠKA

PROGA ZA RIBIČE ALI KOPALCE (32 KKR)

Proga za ribiče ali kopalce (32 KKR)
Start: Evropska ploščad ROGAŠKA SLATINA
Po kolesarski stezi na Takalce, Rajnkovec, pri avtoodpadu desno v Kamence (vzpon), Vidovica, vzpon Sv. Ema, spust v Sodno vas, ob priklopu na glavno cesto zavijemo levo, takoj po prečkanju mostu zavijemo desno, Tinsko, Loka pri Žusmu, peljemo naprej po glavni cesti skozi Volčjo Jamo (vzpon), spust proti Slivniškemu jezeru, na križišču pri gostilni Cokle zavijemo desno, Sv. Štefan, Brezje pri Lekmarju, Metličar, Cerovec pri Šmarju, Šmarje pri Jelšah, pri Zavarovalnici Triglav desno, Korpule (vzpon), priključek na cesto Belo desno, Stranje, Pristava pri Mestinju, Sodna vas, pred mostom levo v Vonarje, Pristavica, Rajnkovec, Sotelska cesta, Takalce, po kolesarski stezi v Rogaško Slatino, cilj Evropska ploščad…………

PO OBČINAH ROGAŠKA SLATINA IN ROGATEC (34 KKR)

Po kolesarski stezi na Takalce, Tržišče, Brezovec pri Rogatcu, na križišcu z glavno cesto zavijemo desno, Rogatec, na križišcu pri cvetlicarni zavijemo levo skozi trg v smeri Ptuj, Krjice – tu
zavijemo levo na cesto za Sv. Florjian, Strmec pri Sv. Florijanu, Sv. Florjian, Zgornje Sečovo, Cerovec pod Bočem, na križišču z glavno cesto zavijemo desno in peljemo skozi Spodnje
Negonje do odcepa za Kostrivnico, zavijemo desno v Kostrivnico, v centru levo v Podplat, Podplat, v semaforiziranem križišču levo proti Rogaški Slatini, pri podjetju Fingar desno
preko proge v Kačji Dol (vzpon), v Kristan vrhu levo v Rodnice (vzpon), Male Rodne, na križišču levo proti Klanckim(oglasna tabla ŠR KLUB BINA), nato spust v Tekačevo, po
kolesarski stezi v Rogaško Slatino, cilj Evropska ploščad. Proga je razgibana, zahtevna, primerna za boljše rekreativce.