IZLETI po SLOVENIJI

Obvestilo Odpri Zapri

MARIBOR

Specialized Bike Park Pohorje

Za vse, ki imate težave z viškom adrenalina, obenem pa bi na vsak način radi izvedeli, kako dobro »obvladate« svoje kolo, imamo na Mariborskem Pohorju rešitev: Specialized Bike park Pohorje.

Svoje meje boste zagotovo spoznali na eni od petih prog (Flow Trail, Speed King, Freeride Sector, WC DHI Trail, 4X Track) v skupni dolžini 12 km, ob pomoči naših učiteljev gorskega kolesarstva pa jih boste lahko postavili še stopnico ali dve višje.

Granitna kolesarska pot (0:7)

Od Gradu Slovenska Bistrica se usmerite proti 13 kilometrov oddaljeni Oplotnici. Skozi lepo urejeno središče trga ob Oplotniščici zavijte rahlo navzgor v smeri Cezlaka – dolg vzpon je poplačan s čudovitim razgledom. Okoliški kraji so znani po lesarstvu in kamnoseštvu.

Močvirska kolesarska pot (MKP)

Zavrtite pedala po močvirski ali ravninski kolesarski poti, ki poteka od Slovenske Bistrice, skozi Laporje, mimo Studenic, v Makole ter preko Štatenberga in Ložnice pri Makolah nazaj v Slovensko Bistrico. Možnih je več različic poti.

Iz Maribora na Pohorje (0:1)

Do hotela se povzpnete po gozdni cesti iz Rožne doline mimo Kordeka. V dolino pa se spustite po gozdni cesti do Pohorskega dvora. Kolesarite pretežno po gozdnih cestah. Pri hotelu Bellevue ter s Trikotne jase nad Snežnim stadionom se lahko naužijete razgleda na Maribor, Dravsko dolino, Dravsko polje ter Slovenske gorice

Iz Maribora na Kozjak (3:1)

Razgibana kolesarska pot vas popelje po vinorodni in gozdnati pokrajini, ki se razteza nad Mariborom vse do Kozjaka.
Pot vas vodi iz Maribora preko vinorodne pokrajine na slovito razgledno točko Sv. Urban. Nadaljujete po razglednih slemenih, mimo Sv. Križa, skozi gozdnato pokrajino z osamljenimi kmetijami do Planinskega doma Kozjak.

Dravska kolesarska pot

Naj vas reka Drava spremlja ob kolesarskih užitkih in naporih večino poti mejnih prehodov Libeliče oz. Vič do Maribora ali še naprej do Ptuja in Ormoža - v skupni dolžini 129 km. Sicer pa je Dravska kolesarska pot del mednarodne poti, ki se prične že ob izviru reke Drave v Italiji.
Zemljevid: Kolesarska karta S kolesom po Mariboru in okolici

Jantarna kolesarska pot (JKP)

Kolesarska pot je ena od evropskih poti, ki bo povezala obalo Baltiškega morja z Jadranskim! Na slovenska tla se iz Avstrije priključi na mejnem prehodu Šentilj.

Najprej pozdrav Slovenskim goricam, Kozjaku in Mariboru, nato pa čez Dravsko polje, preko Leskovca do Slovenske Bistrice. Opis poti.

Kolesarska pot čez Slovenske gorice (SGP)

Kolesarsko potovanje lahko pričnete v Mariboru, nadaljujete po poti mimo vinotočev in turističnih kmetij do Zavrha – razgled je nepozaben – in nato sledite poti Sveta Trojica–Spodnji Ivanjci–Gornja Radgona. Opis poti

Pesniška kolesarska pot (16)

Zavrtite pedala po krožnem popotovanju po slikovitih vinorodnih Slovenskih goricah!

Izhodišče izleta je sadna tržnica v Pesnici. Po kratki vožnji ob glavni cesti v smeri Maribora zavijte vDobrenjsko dolino. Po nadvozu v smeri Ranca prečkate avtocesto, za njo še železnico in "staro" cesto proti Šentilju.

Po spustu v Vajgen nadaljujete po dolini mimo sadovnjakov do Jareninskega dvora, kjer zavijete levo protiŠentilju.

Kolesarska pot Kungoška razglednica (1)

Pot se prične pred TIC-em v Zgornji Kungoti, kjer prejmete tudi kartonček za zbiranje žigov na kontrolnih točkah, preden se podate na pot pa lahko še posrebate kavo ali čaj v bližnji piceriji.

Iz Kungote krenite proti Plačkemu vrhu, kjer se lahko povzpnete na razgledni stolp in si ogledate širšo okolico. Vračate se mimo vinotoča Leber, kjer se lahko ustavite na kozarčku domačega vina ali pa nadaljujete po Kresnici proti Zgornji Kungoti, mimo vinotoča Holer, kjer si lahko privoščite tudi sendvič, če ste že omagali.